Az elmúlt pár nap

2009.12.25. 16:54

Hát volt szaladgálás ez-az után. De végül meglett minden. Igaz van amit itthonhagytam...

Kaptam tök jó dolgokat.:) Az egyik épp most van letapogatva egy szép piros lézer által (értsd: épp most hallgatom a cd-lejátszóban, de kellett a bonyolultság). Még ad hozzá a hangulatomhoz, nem tudok ma rosszra gondolni.:) Ilyen meghatározatlan melegség van bennem (nem, nem úgy, nem vagyok géj), mindenkit szeretünk, ölelünk. Ilyenkor mindenkit akit különösen bírok, be kéne gyűjteni egy helyre a melegbe és egész nap semmit se csinálni.:)
Szerzek ragacsot a kocsiba hogy lehessen díszítgetni, mert olyat is kaptam.
És igen, hivatalosan is...nem vagyok kocka. Gömb vagyok.:)
Azért kicsit fura volt hogy 20 év után most először semmi sem várt itthon a fa alatt.

Szeretnék csinálni valakinek "válogatáskazit", cd-re.:P

És rossz vagyok...nagyon.:P

Sose volt névnapom, majd most hátha.:P

Sokan vitatkoznak azon, hogy vajon Kula bá (az ünnepi kaki) idén nem járt semerre sem? Hát itt nem volt, észrevettem volna. Vagy várj...nem, anyám se találkozoztt vele. Lehet idén pénz- és rostszegény volt a Karácsony.

Elpörgök itthon a Karácsony szellemében, de nem vevők rám. Lehet mindjárt megkoronázom egy Avatar-ral. Vagy kitalálom az embrace-es, love-os cuccot. Vagy hegesztek egy válogatáskazicd-t csak úgy. Aztán aki közelebb esik annak lepasszolom majd. Ki tudja...

A bejegyzés trackback címe:

https://splog.blog.hu/api/trackback/id/tr891622652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása