'reggelt!

2010.04.21. 09:14

No! Így zh előtt megint túl teljesítettem a felkelést, 6-kor felriadtam a 11-es zh-ra (najó, 11:15-ös). De 2/fél3 körül még nem tudtam aludni. Szép nap lesz ez a mai. Csak ködös.

Hát így voltunk TCS-n Solton, utána meg egy keményen kiábrándító "buliban". Régen voltam így letaglózva/lesokkolva/elkámpicsorodva emberek/baromságok miatt, de szerencsére Big visszahozott egy utána történt "közös performansszal". Meg úgy végig igyekezett szinten tartani. Szombaton voltunk a Crew-val piálni. David Guetta 2 száma akkor is király (Sexy Bitch, Memories). Punk-tum.:P

Egészen jól indul a nap. Majd meglátjuk mi lesz belőle.
El ne felejtsek elöbb bemenni, mert anyu kinyírbászik engemetet.

Néztem jóképű b-horrort, teljesen jó volt. Nem is annyira b-s. Igaz ezt már láttam úgy a feléig narrátorosan (:P), de most így normálban volt az igazi. Ez volt az ha valakit érdekel: www.imdb.com/title/tt0091223/ És van még 3 része. Ezúton is köszi LayRue a Magyarországon kiadatlan, minőségi release-eket.

Na megyek folytatom a kaját, mert lassan menni kell.

'napokat!

Szerk1.: Most baszcsizott meg az áram. Zsibbad a fél pofám meg a kezem. Aki azt meri mondani, hogy a szaros szocreál panelban jó a földelés, azzal megetetek egy penészes kakaóscsigát. Megrázó élmény volt (kellett a szar poén a végére, nem hagyhatom ki).

A bejegyzés trackback címe:

https://splog.blog.hu/api/trackback/id/tr831939104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása