2009

2009.11.04. 20:06

Najó...végérvényesen is elkönyveltem: a 2009 életem legrosszabb éve ezidáig.
Nem vagyok annyira öreg, hogy kötelezően hullania kellene mellőlem az embereknek. De most mégis azt csinálják. Hihetetlen.
Per-pillanat az életem kb. 70%-a szar. Egy nagy rakás.
A maradék meg nem mondhatnám hogy 100%-ig kielégítő. De legalább az van. És ami van az próbál kirángatni a szarból.
Én is hülye vagyok, mert az, de ez sajnos nem csak az önnön hibám miatt van így, ahogy.

Ez van.


Szerk.:
Az előző bejegyzésben a második bekezdést (Utálom, hogy...) vegye mindenki semmisnek. Mivel mindenki magára vette a környezetemben és félreértelmezte. Pedig csak pár személyről lett volna szó. NEM mindenkiről. Sőt inkább senkiről.

A bejegyzés trackback címe:

https://splog.blog.hu/api/trackback/id/tr291500856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása