A Mosoly meg a Pécs esete

2009.10.20. 14:45

Kezdjük a nap híreivel:
Az első
A második
Pécs rulz.

Megint nem tudtam rendesen aludni, így most a Malacka a szembeszéllel effektussal van dolgom.
Írogattam dolgokat. Viccesre sikerültek. Majd ha nem annyira gázos már akkor kirakom. De legalább írtam. Hozzáértőbbek bevonásával. Az egyik a "Mosoly".
Egy jó barátomtól kaptam egy tök jó versenyes linket. Be fogok nevezni. Már meg is van mivel.
Nézzétek meg a Másnaposok és A hullám c. filmet. Utóbbiért kösz az ajánlást. Meg az új HIMYM-et is csekkoljátok. Már aki akarja. Nem muszáj.
Lukács egy igazi tehetség:
"Jó lesz a dressz bébi amiben jössz.
Nyitom az ajtót, te azt mondod kösz,
én meg annyit csak hogy nem bánom.
Csináld úgy hogy vonyítsak a díványon."

Tankcsapda - Kóla, jég és whiskey

Szerk.:
Ha egyszer lesz "ivadékom" (vagy purdém, amelyik tetszik) ez tuti nyerő lesz nála:
Bölcsidivat

A bejegyzés trackback címe:

https://splog.blog.hu/api/trackback/id/tr871463148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása