lassanlassandebiztosan

2010.05.13. 00:42

Na, ma írtam zh-t. Sztem jó lesz, de úgyse. Fő a pozitív gondolkodás.:D

Mindjárt vége. Jó lesz, mert lassan nekem is.

Ma kemény nosztalgia volt itt a katlanban. De ez kit érdekel?!:P

Holnap veszek egy új fejet, unom már a régi összes előnyét, hátrányát.

Szintén holnap unatkozok megint. Nagyoon.

Vállalkozószellemű akárkit keresek akármilyen akármire. Jelige: valami. Ez tök jól hangzik, nem? Olyan...konkrét.

Néztem ezt az EFOTT programot, hát nem valami király.

Cartman anyja egy kurva. Most látom...egy világ dőlt össze bennem. Hihetetlen egy világ...keméény.

Megint nincs mit leírnom, túlontúl zokni vagyok ma. Majd holnap.

A bejegyzés trackback címe:

https://splog.blog.hu/api/trackback/id/tr241998852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pbella 2010.05.13. 08:14:52

az a baj, h nemcsak az EFOTT, hanem idén minden más is ilyen gagyi :S

nyisti 2010.05.13. 11:55:23

@pbella: hát igen...néztem már mindent, de sehol sem találtam kiugró rendezvényt. a leginkább a placebo hoz lázba, a többit meg meglátjuk.

mimifer (törölt) 2010.05.13. 21:18:34

te hallod...én vállalkozószellemű valaki vagyok. így is lehet, vagy akárkinek kell lenni?
és ja, EFOTT kapja be :(

nyisti 2010.05.14. 11:22:36

@mimifer: így is lehet, simán;)
süti beállítások módosítása