kockulás

2010.09.28. 22:31

Hát hosszú nap ez mai.
De mostmár lazulok. Oldgémekkel.

Ez vagyok én:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Hátjah.

Felbasz ez a céltalan propaganda/kampányhadjárat. Hagyjanak engem békén, nem dőlök be.

Egyértelmű, hogy minden nélkülözés, hiány és probléma az én hibámból fakad. Sosem volt vitás, 21 éve egyszer sem.

Szeretem az életem. Minden normális eszközökkel lett ilyen amilyen. Ofkorsz van mit rajta változtatni, de legalább nyugodtan alszok. Kivéve amikor nem. De az ritka.


Na megyek, Heretic-ezek egy kicsit és pont.

Szerk.:
Marhajól szól a töküres koleszfolyosón a Csillag vagy fecske fütyülve.

A bejegyzés trackback címe:

https://splog.blog.hu/api/trackback/id/tr912313702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása