"Avatááár"

2010.01.12. 17:10

Na, egy óra és meglátjuk arat-e az "Avatááár". Végre kipróbálom a háromdimenzió varázsát. Mert eddig 2d-s volt minden. A világot is abban láttam, de mostmár 3d-s. És király a plusz dimenzió.

Utána meg tanulhatok tovább, ójee.

"...én és az anyukám.":D

Szerk.1:
Megvolt az "Avatááár". Hát mittomén, beszarva nem voltam tőle. A 3D meg fura volt nekem kicsit. Homályos volt csöppet (ez simán lehet a szemüveg miatt, mert láttam hogy milyen szépen(?!) bánnak velük vetítés után-.-), meg setét. Sztem túl sokat sötétít a szemüveg a dolgon. Na mind1, a Tim Burton féle Alice is 3D-ben fog megtekintésre kerülni.

Holnap (vagyis már ma) kettőkor ZH, tanultam, még fogok is, tehát tutira szopok.:D

Kaparok a meglepiért, habár néha simán megérdemelné, hogy lovat kapjon részletbe...-.-

Hétvégén meg KELL csinálni a drogprevenciós cuccot. Mese nincs.
De lehetnék egy 3-4 évvel fiatalabb.

Heartkiller klip borzasztó. Ennyi. A lézer a király egyedül. A többi nem.

És a jövőhéten felveszem azt a cuccot fullban, amivel mostanság "házalok".

Ennyi asszem. Ez megint kurvaérdekes lett.:P
 

A bejegyzés trackback címe:

https://splog.blog.hu/api/trackback/id/tr241666916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása