ajándokok v0.8 Beta:)

2009.12.17. 01:47

Hátez jó volt. Ez a nap. Csak azt sajnálom hogy forraltbort nem tölthettem be egyet. De egye-bassza ettől eltekintve jó volt mégis.:P
A hó király. A csúszás megszokható. Viszont a hógolyózás meg a havas hülyülés örök.:)

Ajándékok:
Big: félkész
anya: kész
apa: félkész
Dina: félkész
Cickiék: félkész

Más esetleg azért nincs a listán, mert ma csak nekik jutott idő a beszerzésre vagy már meg is van.

És marhára élvezem.:) Ez tök jó a karácsonyban, hogy mész, mentek és agyaltok kerestek, nézelődtök. De még mindig rossz a karácsonyban az egyedüllét jövőképe.
És a mindenhol "money, money, money". Akármerre nézel, akárhol vagy.

Új húrok ilyen hanggal:

Sztem teljesen király. A minőséget ne nézzétek, párszázas ajánlattal lett felvéve, hirtelen. Meg a gitározást se, nem tudok túlontúl.:P De igyekszem.:)

Ennek örömére előtúrtam mindenféle régi szövegmaradványomat is. Előkerültek versek is. Aztakurva, nem csoda hogy el lettem hagyva, szegényt egy éve ilyennel megbombáztam.:)
"Szeretlek én mindhalálig,
történjen is veled bármi."
Hát...ja.:S Idióta voltam és vagyok. Há' mer' őszinte is. Meg elvakult és hát...lávos.:$

A bejegyzés trackback címe:

https://splog.blog.hu/api/trackback/id/tr911603638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása