Nincs semmi baj

2009.12.02. 17:35

"Nincs semmi baj,
csak a fejemben nem szűnik a monoton zaj."

Már csak 22 nap és karácsony. Nenene, nem kellene erőltetni.

Kitaláltam. Csinálni kéne Mikulás keresést itthon. És aki megtalálja és lány az ad neki puszit. Ha fiú akkor kezet fog vele. És kapnak kis csokit. Vagy egy felest. És aki először találja meg és leány és átmegy az előzetes vizsgálatokon, az meg kell hogy adja a számát a Mikinek. Ha fiú akkor kap két csokit és elénekli a Tannenbaumot. Ja, említettem már hogy én akarok a Miki lenni?!:D Még piros szánom is van hozzá!

Lehet benyalom a H1N1 oltást majd jövő héten. Meggondolandó.

Tegnap felidézgettem az első TCS koncertélményt...ejj be szép is vót'.

Jézuskával tojatok egy új szemüveget. Ha nem toj, elintézzük beöntéssel, nem érdekel.

Szerk.:
Jártatok már úgy, hogy valakinek a hangjába beleőrültetek, éreztétek hogy ilyen kell nekem is? Ez az OTP-s telefonos néni aki megtanított hogy, hogy kell belépni az online utalásos izébe (fél egykor) olyan hanggal rendelkezett hogy úristenbazdmeg. Brutálszekszibúgóhang.:D Először meg se tudtam szólalni. Komolyan orgazmust kapott a dobhártyám.

A bejegyzés trackback címe:

https://splog.blog.hu/api/trackback/id/tr851569247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása