ecsém..

2009.11.01. 11:58

Bame....rég volt ilyen. De soká is lesz.:D Fájt már a fejed iszonyatosan? Na azt szorozd meg kettővel és emeld a köbre, így vagyok most.

Megint jönnek az összeboronálások. Mert amit lát az ember ugye az van. De nem. Közel se. De ha valami nem tiszta akárkinek, lehet kérdezni. Válaszolok. Komoly.

Azta szétreped a koponyám.:D

Mindenki megmosolyogja a szmájlim. Király.

Megittam életem legdrágább 2 deci édes borát. Legalább finom volt.
És én ilyen faszkupak kiszolgálószemélyzetet ilyen "előkelő" helyen még nem láttam. Ott üvöltök neki a pultnál és semmi. Oda se néz. Előtte meg már majd beesek a pultba hogy észrevegyen, de semmi. Én hülye még borravalót is adtam. Minnyá visszamegyek és visszakérem.

Kár hogy itt nincs olyan hagyománya a Halloween-nek. Itt vidéken legalábbis nincs. Pedig sztem nagyon fílinges ünnep lenne ez.

Áá most nem jön más, majd kiegészítek. Vagy nem.

Szerk.1:
Ez odacsap:
 


Szerk.2:
Megvolt az éves gyújtogatás is. Meg szerváltam gesztenyét is.

Tanácstalan, zavart és marha fáradt vagyok.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://splog.blog.hu/api/trackback/id/tr341490521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása