szereda

2009.10.28. 22:18

Hát nem egészítettem ki. Nem volt semmi. Ma azért volt egy "fasza" zh. Jó lesz...

Vacak filmet nézek a jó meleg szobában, kakaós kalácsot zabálva. De ezt a fos filmet már vagy 5x elkezdtem, mostmár muszáj végignézni.

Állandóan TCS idézetek írogattam ide. Most letudom az új lemezt: a Csapda vagyunk és az Új nap vár nem jön be. A Köszönet Doktor és a Mire vagy kíváncsi csak azért nem jön be mert szénnéhallgattam már őket a promo cd-ken. A többi király. Befejeztem, igérem. Annyi hogy végülis sikerült megvenni.

Megint ráállok egy kicsit a horrorokra. Most jönnek a szellemes, megszállós filmek.

Sokfelé áll a fejem és nem tudom merre induljak neki. És még több irányba kacsingatok. Lehet mindegyik irányba megyek pár métert, aztán majd eldöntöm. Úgyis a legtöbb hely zsákutca.

"Ha más táncol, én is rázom a seggem." Ebben van valami. De nem nekem.

És szeretem a realitást.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://splog.blog.hu/api/trackback/id/tr301482639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása