Rohad egy hét ez...

2009.10.14. 18:43

De egy fos ez a hét. Rossz hírek egymás hegyén hátán (nem kifejezetten a következő sorokra gondoltam, ez csak apróság). Rohadt ősz.
Ma jelen(ne) meg az új TCS. Próbálkoztam, de én voltam a hülye, hogy biztam abban, hogy ebben a szájonbaszott országban működhet úgy dolog mint máshol. Hát nem működik. Máshol (pl. amcsi, anglia) ilyenekért már előtte nap sátorozás folyik. Mert ugye ők Mo. legsikeresebb rockbandája. Állítólag.
A lemez ma megjelent. Én 19(!) boltot próbáltam végig (Alexandra, MM, Tesco, rockboltok, stb...), 4 városban, sehol semmi. Igazából az Alexandra a CD terjesztője (vagy valami leányvállalata), ők voltak akik azt mondták hogy pár héten belül lesz. Ejha...ha a saját pályán pár hét múlva lesz akkor máshol mikor? Karácsonykor? Egyedül az MM mondta azt hogy lehet(!) hogy holnap már lesz, de lehet hogy pénteken csak. Szarjatok sünt, már lenyestem torrentről. De azért megveszem még a héten.
 
Szerk.:
"Ez egy ócska kocsma, egy mocskos lokál,
a zongoránál hamis a vokál,
Chivas csempész, a cigi ukrán,
szia kis pimasz, na gyere bukj rám!"

Tankcsapda - Mindentől távol

A bejegyzés trackback címe:

https://splog.blog.hu/api/trackback/id/tr591450386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása