Utálom mert...

2009.09.30. 22:43

Megvan miket utálok a legjobban a világon.

- Akon
- SP

- Tej
- Valamiből túl sokat
- Viva TV
- Egyetem
- A mai szórakozóhelyek

- Bizonytalanság
- ??? (ezt még nem biztos, de megsúgom, nem személy, hanem egy állapot)


Hogy mé'? Ezé':

Akon: Sztem nincs miről beszélni. Autotune-os szarhalmaz, meggyel a tetején.
SP: Alapütem + monoton beszéd effektezve + idióta klip = minek?!
Tej: Mert laktózérzékeny vagyok.
Valamiből túl sokat: Jóból is megárt a sok. De tényleg. Akármiből. Bármiből.
Viva TV: Mert az első kettő simán megy napi 10x. Meg amúgy sincs rajta értelmes műsor.
Egyetem: Ki szereti?! Én nem.
A mai szórakozóhelyek: Régen kurva sok időt töltöttem ilyen helyeken. Most már alig van NORMÁLIS hely ahova be lehet nézni.
Bizonytalanság: Hát lehet...nem tudom...meglátjuk. A faszt. Igen vagy nem. Hideg vagy meleg. Langyos NINCS.
???: Mert már ez is el van baszva. Régen ez is gondtalan volt. Ápolod, építed, tartod, de elbasszák neked. Millió egy tényező van amivel el lehet baszni...és rendszerint el is van baszva. Ha nincs akkor el lesz baszva. Ha meg nem lesz, akkor is elbasszák. Nem muszáj neked...valaki úgyis belebaszik. Tök mindegy. Bassza meg.

Aki kitalálja mit jelent ez "???" kap egy epermagozót. Puszi

A bejegyzés trackback címe:

https://splog.blog.hu/api/trackback/id/tr711419538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pbella 2009.10.02. 09:24:59

szerintem egy az egy tök mindegy és bassza meg :) víís amúgy ÉN voltam
süti beállítások módosítása