diszembör 21

2009.12.21. 10:41

Zh előtt 2 órával, ébredés után egy órával.:P

És garantáltam magamnak a jó kezdést reggel. Eztni mim van (igen, a Pipp én vagyok és igen, a Heartkillert kértem):
 
Majd még írok.;)

Szerk.:
Szóval most van a majd.
Hátígy hazaértem épségben. Remélem idén már nem kell visszamennem. Itthon akarok lazulni és haverozni meg miegymás.
De a haza előtt még tettem egy kis kitérőt persze.:)
"...szegényt megb*szta sors rendesen." Hát...meg.:P
"nézd már azt a csávót a hátadmögött..." -.- bevettem...

Nem szeretek hazudni. Nem is tudok nagyon. De néha kell.;)

Te...ez de király:
www.youtube.com/watch

Ajándoklista:

Big: kész/félkész (még agyalóban melyik legyen, nemtoooom)
anya: kész
apa: félkész
Dina: kész
Cickiék: félkész

Meg még egy-két apróság van pár embernek ám.:) De az titok...:)

Várom a karácsonyt. Nem várok sokat tőle, hanem csak simán várom. Szeretek boldogságos (vagy csak olyannak tűnő:P) arcokat látni.:) Csak maradjon egy kis hó...

Ha nem para, én most alszok egyet.

A bejegyzés trackback címe:

https://splog.blog.hu/api/trackback/id/tr751612637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása