én igen...

2009.11.21. 18:51

Pörgök bele keményen. A sofőr lét sokszor szívás.

Az előző posztos látszólag értelemetlen kérdést megválaszoltam. Szóval: Ki tudja?! Én igen.

Befejeztem egyet és elkezdtem másikat. Hátulról. Van szövegem.:D

Este sziti. Jólesz. Vagy nem. Eddig nagyrészt zsíroskenyér volt.

Muxolom a Twilight 2-őt mert van egy jobb képforrásom. Amint kész, dobom ncore-ra. Kurvaanyját. Most nézem csak hogy ez fake. Hogy csessze meg. Mind1, angol hangom már van. Csak kép kell. Félre ne értse senki, nincs Twilight fanatizmusom, csak érdekel mi az ami az imdb szerint ilyen szar lett és mi az amiért így megőrültek a tinik amerikában. Meg mert tetszett az első része.

Majd hátha lesz még megosztani valóm.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://splog.blog.hu/api/trackback/id/tr181542295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása