wannabe seggfej

2009.11.19. 01:21

...önként és dalolva. De okkal. Evva'.

Ma dúl a 90-es évek. Informer, Kozmix, Jacko, Roxette, Csellengőksláger (na kitaláljátok mi az?).

Szó szerint véresre gitároztam az ujjam. Nem jó, senki se próbálja ki. Vagyis mazoisták és mártírok előnyben. Márhogy ők próbálják ki. Ha akarják. Nem magyaráztam túl a témát, mert nem. De nincs kedvem visszatörölni.

Kocsiban dalolni király. Jobb mint zuhany alatt. Olyan magasat énekeltem ki, hogy csak néztem/hallgattam. Soha többet nem fog sikerülni. De nem is készülök énekesnek. Mondjuk fel is lépett az oxigénhiány állapota a bagós tüdőmben. Mindez 110-el Szekszárdnál.

Már csak pár nap és Placebo. Várom. Elvesztem végre az országhatár-szüzességem.

Ma pörgök kreativitás ügyben. Minnyá' kifejtem.

Befejeztem 2 számom. Meg egyet átírtam. De utóbbit titkoljuk keményen. Nem mintha a többi bárkit is érdekelne/bárkiből is kiváltott volna érzelmeket. Nem figyelnek rám. Vagy mindenki csak fikázni tud. Az én agyamhoz készült. Csinálj jobbat! Vagy vegyél észre.

Yamaoka a császár.

Ákos meg a király.

Közbe csinálom a "lazát". Working title: "LLL". Találó, nem?! Lassan megy, de jövőre lehet is belőle valami. Ezt most tényleg jóra akarom megcsinálni. És lassan. Mindent kidolgozva. Csak megint félő, ha túl sokáig szarolok vele, jön egy, ami szinte ugyanaz, mint amit elkezdtem. Egy senki vagyok, ebben a témában meg főleg, de nem vicc, elkezdtem a Benjamin Button-t is. Csak saját arcra formálva. Gyerekekkel. Jóval a forgatása előtt. Valaki turkál az agyamban. Biztos ez a probléma forrása. Húzzál el, kocsog!

Amúgy full egyenesben vagyok. Minden zsííír. Pár tényező kivételével. Meg eltekintve attól hogy 2009 alapból egy fos.

Ez jó hosszú lesz...látjátok, mondtam hogy kreatívkodok. Pörög a 9 ujjam. A vigyori pihen.

A Let the Right One In akkorát sokkolt bennem, hogy nagyon. Nekem csinálták a filmet. Az én cserepes szám ízére.

Egyéb ilyen hasonlóan fontos tényező, mint az előbbiek, nem jut eszembe. Ja de.

20 évesen kaptam egy macit. Extrém puhát. Aranyos. De ezt én most határozottan nem írtam le. Megyek, inkább tologatom tovább a matchbox-aim. Cup-cup (...szopja az ujját).
 

A bejegyzés trackback címe:

https://splog.blog.hu/api/trackback/id/tr1001535739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása