Fele-más

2009.10.27. 02:40

Hosszú és felemás nap volt ez. Szokásosan indul, majd szomorkodás, berottyanás. Aztán ki lettem rántva olyan hirtelen mint a huzat. Azóta meg boldogság intenzíven.

A Microsoft nem szeret engem. Vasárnap kikönyökölt az XP, ma meg a 7. De sikerült rendbe tenni. Szép is lett volna ha nem.:P
Az MSN egy ilyen Isteni ajándék (hallod Microsoft, én szeretlek...). Na de elég a kockulásból.

Hát így ja. Az ok nélküli csúnyán nézést nem szeretjük. Sőt elítéljük. Én meg a haverom Pippin. És szarok vagyunk.:P

Van-e szándék? Ez itt a kérdés.

Meg az hogy vajon röpke 8 óra múlva lesz-e ZH.:P
Csaknem...

Zsír ez a piaküldés iWiW-en, nemtom ki ért rá ennyire.:D

És a szeretlek nem egy minden helyzetben komolyan vételendő szó (mily köcsög e mondat biza:D). Úgyhogy simán alkalmazható. Viszont sokszor nehéz kimondani. Így is, úgy is. Meg ki tudja mi a reagálás (vagy reagáció).:D Félre ne értse senki, nem vallottam szerelmet senkinek, nem ezen van a hangsúly. A többféle értelmezésen.

Na megint senki sem tudja miről írtam. Sebaj. Lesz ez még így se.

Jónyolc, blog.hu, jónyolc mindenki.

A bejegyzés trackback címe:

https://splog.blog.hu/api/trackback/id/tr1001477870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása