Balkánon

2009.10.23. 10:43

Ez megint egy eredményes este volt. Sok ízben égés, egy durván meghúzódott csukló és egy bevérzett köröm. De jó volt! Wallas...első réteg...ehemm. Pont én. Évente egyszer-kétszer oké. De így, egy fasza társasággal, jó volt.
Megtanultam hogy vannak olyan sportok amiket egyáltalán nem nekem találtak ki. Kocsmasportok...igen.
A telekommunikáció egy átok. Pont mint Győzike. Mindenhol ott van, de főleg akkor amikor a legkevésbé van rá szükséged/hangulatod.
Akkora poén volt bazz..."na most szerinted?! nézd meg a valagát! fordujjá' körbe!"...és körbefordult! Ezúton is köszi Dina!:D
Majd ha eszembe jut valami még, írok.
 
Szerk.:
"Lazán csak kapaszkodj belém,
tartanod nincs mitől mer' én,
azér' vagyok hogy óvjalak téged,
az életed tengerén."

Tankcsapda - Lazán csak
 
Szerk.2:
Észervette már valaki, hogy majdnem minden post végére odaesik egy ilyen TCS idézet?:D Mostmár hanyagolni kell.:P
 

A bejegyzés trackback címe:

https://splog.blog.hu/api/trackback/id/tr471469333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása