Átok Zoli és a Dinner-Battle

2009.09.25. 00:15

Hát van ez a splog, el kéne valamivel kezdeni. Nyomja itt a tévé a szutykot, erről pont jó lesz.
Vacsoracsata...nem szar ötlet. Mivel én is tudok rajongani dolgokért, személyekért, tudom, hogy nem rossz dolog egy kicsit közelebbről "megismerni" néhány krapekot az újság címlapjáról. Na DE...vannak ezek a "sztárok" akiket per-pillanat felhájpolnak keményen, de előtte a fene se tudta, hogy mit csinált az a szerencsétlen előtte.
Példának okáért: Ádok Zoli. Előre bocsájtom, nekem semmi bajom a sráccal, énekel-táncol engem nem zavar, valahol jó is. Szóval én mint alföldi gyerek a Csillag születik és az Eurovíziós mulatság előtt nem is hallottam róla sosenem. Most ott fellépett mint ilyen mentőöv (mivel országunk egyik legkiemelkedőbb sztárja, Márk nem nyomta mégse, szomorú is voltam) és hopp sztár, az éternek meg mindennnek, mindenféle folyamán ő jön ki. Csinálja a fejét főzőcske közben, igaz közben a szerencsétlen spenót fele a kotla mellet végzi. Viszont vannak olyan Sztárjaink akik igenis megérdemelnék a figyelmet.
Na ez meg a másik...vega a srác. Ez számomra durva sértés. Egyes, ülj le. Meg miaz hogy vannak ezek az hiperultra vegák meg a sima vegákok. Csórikám úgy ment el a halárushoz mintha Auswitz egyik keményebb barakkjába ment volna 1942-43-ban. Ugyanmár. Meg hogy a hiperultráknál nincs se tojás, se tejtermék mer' az fúj de rossz. Mé', durranjon szét az a szerencsétlen boci meg a pipi?! Nem császármetszéssel nyerik ki belőle a tojatot, bazz...legalábbis felénk nem.
Aztán vannak még az ilyen-olyan kultúrákból merített kaják. Csinájjá' csikóstokányt vagy a tököm se tudja mit, de ne kusz-kuszt meg ilyen kinézis (eredetileg chinese, by speti osztálytárs) tápot.
Szóval ez sok volt mára nekem.

Mazoistáknak itt a műsor:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://splog.blog.hu/api/trackback/id/tr171404226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása